przez Amin | 24.02.2014 | 0 Komentarze

Wytyczne do projektu

Witajcie. Dostajemy od Was wiele zgłoszeń projektów oraz wiele zapytań jak stworzyć idealny projekt. Z racji, że mamy ograniczone moce przerobowe i nie nadążamy z odpowiedziami postanowiliśmy stworzyć ten wpis na naszym blogu.
Po pierwsze nie ma czegoś takiego jak idealny projekt. Wszystko zależy od branży w jakiej się specjalizujecie oraz od specyfiki waszego planowanego przedsięwzięcia.

Jest kilka podstawowych elementów które powinien zawierać każdy projekt.

Pierwszy z nich i najważniejszy to film promocyjny. Może to być animacja, może to być pokaz slajdów i może to być również nakręcona 'domowym sposobem' autopromocja. Ważne jest abyście w filmie promocyjnym opowiedzieli w jak najbardziej czytelny sposób o waszych zamierzeniach, czego potrzebujecie oraz o tym co zostało już dokonane. Animacja / filmik powinny również zachęcać inwestorów do wyłożenia pieniędzy... także zanim prześlecie nam wasze filmiki prosimy obejrzyjcie je sami 10 razy i odpowiedzcie sobie na pytanie czy was przekonują.



Drugą istotną kwestią jest opis projektu. Otóż opis nie powinien być krótszy ani dłuższy niż strona A4 zapisana czcionką rozmiar 11. Oczywiście i tak zrobicie opis tak jak chcecie ale z doświadczenia wiemy, że za krótki opis może zniechęcić do inwestycji z powodu  zbyt małej ilości informacji a za długi może spowodować opuszczenie strony waszego projektu z powodu niechęci do czytania. Pamiętajcie o formatowaniu tekstu, akapitach i nagłówkach.

Bonusy. Wielu z was przeskakuje ten krok zupełnie go ignorując. Nic bardziej błędnego. Specjalnie stworzyliśmy ten krok abyście mogli tutaj wykazać się kreatywnością. Kuście inwestorów, oferujcie nagrody, upusty, darmowe produkty. Zdobądźcie sobie przychylność oraz wiernych klientów a zarazem ambasadorów waszych usług i produktów.

Kolejnym punktem na który powinniście zwrócić uwagę są dobrej jakości zdjęcia promujące projekt. Pamiętajcie, że to co ładnie wygląda zawsze zachęca do 'zawieszenia wzroku'. Byle jak przygotowane projekty nie dość, że nie zostaną opublikowane to i tak nigdy nie zdobędą sobie przychylności inwestorów.

Dokumenty. Bardzo ważne jest byście przygotowali solidny biznes plan oraz projekcje finansowe. Ze względu na tajemnicę i poufność informacji nie zmuszamy do udostępniania tych informacji publicznie, aczkolwiek i tak będziemy was prosić o przesłanie tych informacji do nas. Chcemy wiedzieć, ze jesteście dobrze przygotowani do wdrożenia projektu w przypadku powodzenia waszej kampanii crowdfundingowej. W przypadku nieudostępnienia powyższych dokumentów na stronie waszego projektu będziemy zachęcali do przesyłania ich potencjalnym inwestorom z klauzulą o zachowaniu poufności.

Musisz być zalogowany aby móc komentować..