przez Amin | 30.04.2015 | 0 Komentarze

Podsumowanie kampanii Crowdangels.pl

Kampania własna, Crowdangels na… Crowdangels.pl była dla nas nie lada wyzwaniem oraz przygodą trzymającą nas w napięciu niemal do ostatnich chwil. Mimo bardzo dobrego startu  - już po trzech dniach na koncie kampanii było prawie 30 tysięcy złotych, minimalny cel osiągnęliśmy dopiero na cztery dni przed końcem projektu.

Zainteresowanie nabyciem udziałów w naszej spółce było bardzo duże, otrzymaliśmy bardzo wiele zapytań, ofert oraz komentarzy, również krytycznych. Głównym problemem zgłaszanym przez potencjalnych inwestorów była cena udziału (wyznaczyliśmy ją na 500 zł) jak i sama wycena spółki post money – ponad cztery miliony złotych.

Musimy się przyznać, że przed startem kampanii crowdfunding’owej głowiliśmy się przez kilka dni, debatując właśnie nad ceną udziału. Przyjmowaliśmy różne warianty, przestudiowaliśmy podobne przypadki na innych platformach w krajach Europy zachodniej. Decyzja nie była łatwa, ale w końcu celem kampanii nie było samo w sobie pozyskanie kapitału a popularyzacja naszej platformy jak i samej idei crowdfundingu udziałowego. I cel udało nam się osiągnąć. W trakcie trwania kampanii zanotowaliśmy wzmożony ruch na platformie oraz bardzo wiele zapytań o możliwość finansowania projektów przy wsparciu Crowdangels.pl – i to jest dla nas największa wartość – wiedza o crowdfundingu udziałowym (ang. equity crowdfunding) dotarła do mas, coraz więcej osób interesuje się naszą działalnością i możliwościami jakie za sobą niesie to, co robimy.

Pozyskaliśmy kapitał ale przede wszystkim 29 wspaniałych inwestorów, którzy, liczymy na to, zostaną naszymi ambasadorami, popularyzującymi ideę udziałowego finansowania społecznościowego w naszym kraju.

Wierzymy, że dzięki naszemu sukcesowi, zachęcimy Was do promowania własnych projektów na Crowdangels.pl oraz do inwestowania w projekty innych użytkowników.

Zapraszamy do zapoznania się z infografiką podsumowująca projekt.

Musisz być zalogowany aby móc komentować..