przez Amin | 22.10.2013 | 0 Komentarze

Jak dodać projetkt

Dostajemy mnóstwo zapytań jak dodać projekt. W tym blogu wyjaśnimy Wam, jak się przygotować i jak dodać projekt udziałowego finansowania społecznościowego do tego serwisu.
Zanim zabierzecie się do przygotowania projektu w serwisie crowdangels zalecamy z zapoznaniem się, jakie dokumenty muszą być załączone do Waszego projektu.
Aby maksymalnie uprościć Wam zadanie, przygotowaliśmy wzory Wszystkich dokumentów, które dostępne są dla zalogowanych użytkowników tutaj.
Czemu wymagamy aby te dokumenty były zamieszczone w Waszym projekcie? Otóż szybki podgląd tych dokumentów pozwoli potencjalnym inwestorom w zorientowaniu się o co w waszych projektach chodzi i pozwoli im uzyskać jasny obraz Waszych zamierzeń biznesowych. Dobrej jakości biznes plan oraz prognozy finansowe mogą mieć kluczowe znaczenie dla Waszych projektów. Dobre pomysły biznesowe muszą być dobrze zobrazowane i zaprezentowane, tak aby inwestorzy nie mieli wątpliwości w co inwestują. Nie zapominajcie, że większość Waszych biznesów to start up ' y bez udokumentowanej historii operacyjnej. W biznes planie musicie przekazać wasz entuzjazm i zarazić nim czytających. Bez tych dokumentów wasze projekty nie będą akceptowane.



Jak już uporacie się z przygotowaniem wymaganych dokumentów, czeka was bardzo przyjemne tworzenie projektu w naszym intuicyjnym panelu użytkownika. Pierwsza zakładka w twoim panelu nazywa się "Stwórz Projekt" i właśnie tam zaczynacie swoją przygodę z tworzeniem  waszej kampanii crowdfundingu udziałowego. Proces tworzenia projektu podzieliliśmy na 4 etapy. W pierwszym podajecie informacje podstawowe takie jak:
1. Dodajecie zdjęcie główne projektu.
2. Wgrywacie logo.
3. Tytuł projektu.
4. Cel projektu - krótki opis widoczny na widgecie.
5. Czas trwania waszej kampanii (od 30 do 180 dni).
6. Wartość projektu (poszukiwany kapitał).
7. Wybieracie cenę za udział - minimalna cena to 50 zł.
8. Ilość oferowanych udziałów po cenie ustalonej w pkt. 6.
9. Tu wpisujecie jaki jest ogólny % oferowanych udziałów w (planowanej) spółce.
10. Dodajecie lokalizację projektu.
11. Dodajecie nazwę (planowanej) spółki.
Wszystkie podane przez Was informacje widoczne są w czasie rzeczywistym na podglądzie widgetu projektu.

grafika: KROK 1.


Następnie przechodzicie do kroku drugiego. warto podkreślić, że każde przejście do następnego kroku zapisuje Wasz projekt do edycji. W kroku drugim tworzycie stronę główną projektu. Zalecamy umieścić film promujący wasz projekt. Nie musi to być droga i profesjonalna produkcja, wystarczy krótki film 9do 5 min) z wami w roli głównej opowiadającymi o projekcie.. Chcemy tylko zwrócić Waszą uwagę, że prezentacja wideo możne znacznie podnieść atrakcyjność wizualną Waszej kampanii. Na stronie drugiego kroku udostępniamy linki do serwisów gdzie możecie przygotować proste wideo za darmo.
Po dodaniu wideo do projektu tworzycie opis projektu. Dajemy Wam do dyspozycji edytor tekstu, możecie dodawać grafiki i linki do opisu. Zalecana długość tekstu to format A4 i czcionka rozmiar 11.
Na sam koniec dodajecie wcześniej przygotowane dokumenty - biznes plan, projekcje finansowe i inne dokumenty, które uważacie za ważne dla waszego projektu. Tworzycie galerię zdjęć Waszego projektu.

grafika: KROK 2.

Kolejnym krokiem jest naturalnie krok 3. W nim dodajecie bonusy dla inwestorów. Zachęcamy do zachęcania do inwestycji w Wasz projekt. Bonusem może być wszystko, czym wasza planowana spółka będzie się zajmować. Jeżeli będzie to sieć kawiarni możecie zaoferować np. za 100 zł wsparcia każdy inwestor otrzyma (poza udziałami oczywiście) 5% rabatu na usługę/produkt przez okres roku czasu. Bądźcie tutaj kreatywni i postarajcie się aby bonusy były zachęcające. Możecie dodać tyle bonusów ile wam się podoba. W górnym polu wpisujecie tylko kwotę wsparcia, natomiast w dolnym tworzycie krótki opis korzyści dla inwestora.

grafika: KROK 3.

W ostatnim kroku tworzycie profil Waszej (planowanej) spółki. Jeżeli spółka jest już aktywna dodajecie dokumenty rejestracyjne oraz umowę spółki.

grafika: KROK 4.

Ostatni etap to akceptacja regulaminu serwisu i przesłanie projektu do naszych ekspertów. My obiecujemy odezwać się do Was w ciągu 7 dni roboczych i poinformować o naszej decyzji.

W zakładce Moje projekty / Projekty robocze możecie dowolnie edytować Wasz projekt. Edycja będzie niemożliwa od momentu upublicznienia projektu w serwisie.

Mamy nadzieję, że pomogliśmy wam tym wpisem. Już niedługo pierwszy projekt będzie otwarty na inwestycje.

Musisz być zalogowany aby móc komentować..